onsdag 4 januari 2012

2012

Nytt år, nya möjligheter.
Jag tror på 2012, jag tror att det kommer bli ett bra år.
Vad jag redan vet är att det kommer hända en massa saker. Jag kommer behöva ta en rad viktiga beslut som kommer påverka min framtid. Jag vet bara säkert att jag har en enda vår kvar i Uppsala. Läskigt.
För jag är klar lärare till sommaren. Hur sjukt är inte det? Läskigt är det i alla fall.

Men 2012. Ett bra år. Ett bättre år än 2011. Det var inte riktigt mitt år faktiskt. Men nu så.

Nyårslöften då.
Fortsätta med VV.
Försöka vara mindre på FB. Finns roligare saker i livet. Man behöver inte snoka i andras liv hela tiden, eller veta vad folk gör i varje sekund.
Sen har jag tänkt att jag ska gå på mer konserter, kanske säga som Emma, bli mer kulturell.

Nej nu ska jag väl komma i gång med mitt plugg. Har tenta den 13.
Har haft en seg morgon eftersom jag var i Norrköping i går och umgicks med bästa Frutten. Vi åt god mat, drack röd vin, spelade musik quiz och sen kollade vi på när juniorerna slog Finland under en spännande match. Sov kvar hos Frida och nu är jag tillbaka i K-Town. Så nu ska jag få lite gjort innan jag ska kolla på skidor och sen ikväll ska jag till finaste Elin och äta tacos och mysa med hennes barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar